Tinea facieihttps://en.wikipedia.org/wiki/Tinea_faciei
Tinea faciei hè una infezzione fungica di a pelle di a faccia. In generale, appare cum’è un rash rossu indolore cù picculi protuberanze è un bordu elevatu chì pare chì si sparghje versu l’esternu, spessu sopra e sopracciglia o un latu di a faccia. L’area pò sente umida o sviluppà qualchì crosta, è i capelli soprastanti ponu cascà facilmente. Pò esse presente un pruritu leggeru.

Trattamentu – Drugs OTC
* Unguentu antifungu OTC
#Ketoconazole
#Clotrimazole
#Miconazole
#Terbinafine
#Butenafine (Lotrimin)
#Tolnaftate
#Ketoconazole
#Clotrimazole
#Miconazole
#Terbinafine
#Butenafine [Lotrimin]
#Tolnaftate
☆ AI Dermatology — Free Service
In i risultati Stiftung Warentest 2022 da Germania, a satisfaczione di i cunsumatori cù ModelDerm era solu ligeramente più bassu chè cù cunsultazioni di telemedicina pagate.
  • E caratteristiche caratteristiche di l'infezzione include eritema è scale cù una forma annular, cum'è vistu in l'area indicata da a freccia.
  • L'infezzione hè carattarizata da una punta ligeramente elevata è hè causata da un fungus.
  • Hè qualchì volta misdiagnosed cum’è eczema è pò esse aggravatu da l’applicazione di unguentu steroidu.
References Diagnosis and management of tinea infections 25403034
In i zitelli prepuberali, l'infizzioni abituale sò a tigna (ringworm) nantu à u corpu è u scalp, mentri l'adulescenti è l'adulti sò spessu u pede d'atleta (athlete's foot), pruritu inguinale (jock itch), è fungu d'unghja (onychomycosis).
In prepubertal kids, the usual infections are ringworm on the body and scalp, while teenagers and adults often get athlete's foot, jock itch, and nail fungus (onychomycosis).